۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۲۱:۳۹

علی‌اصغر کلانتری:

گرفتن یک امتیاز کار آسانی نبود/ این تساوی به نام پیروانی است

گرفتن یک امتیاز کار آسانی نبود/ این تساوی به نام پیروانی است

مربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه کسب یک امتیاز در زمین تیم راه‌آهن سورینت کار ساده‌ای نبود، گفت: این تساوی را باید به نام پیروانی نوشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پس از دیدار عصر امروز تیم‌های راه‌آهن سورینت و فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: کسب امتیاز بیرون از خانه مقابل تیمی مانند راه‌آهن  کار آسانی نبود. من تنها دو یا سه جلسه در کنار تیم بودم و این امتیاز را باید به پای پیروانی گذاشت که زحمت تیم را کشیده است.

مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی ضمن ابراز خوشحالی بابت کسب یک امتیاز در تهران، ادامه داد: بازی راه‌آهنی‌ها بر روی زمین بود و ما با آرایشی در مقابل آنها داشتیم اجازه ندادیم بتوانند تاکتیک‌های خودشان را پیاده کنند. در این دیدار 60 درصد بازی مستقیم بود آنها نتواستند روی زمین نمایش خوبی داشته باشند.

وی ضمن تشکر از عملکرد خوب مدافعان تیمش تاکید کرد: از مدافعانم ممنون هستم که با ایثارگیری و شجاعت و همچنین ارائه یک بازی حساب شد به خوبی در مقابل حملات راه آهن، دفاع کردند و اجازه موقعیت آفرینی به تیم حریف را ندادند.

کلانتری در مورد اینکه آیا از عملکرد معدنچی راضی است، گفت: از او خیلی راضی هستم بعد از اینکه می‌تواند بهتر عمل کند. او بازی قابل قبولی ارائه کرد و امروز در پست هافبک نفوذی عملکرد خوبی داشت و در آینده مطمئن باشید که بهتر عمل خواهد کرد.

دیدار تیم‌های راه‌آهن سورینت و فجرسپاسی شیراز در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال که عصر امروز جمعه در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کد خبر 2134787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha